Производител
ADJ
AKG
CES
CME
D&R
DNH
EMG
ESP
ETC
GHS
GLP
HED Parcans (NoSite)
HQ
iSK
Jem
K+H
KEF
KRK
LDR
LDTM (NoSite)
Ligra Stands (NoSite)
LP
MXR
PHILIPS (NoSite)
QSC
RAT
RCF
SIT
SPL
TOA
UDG
VDB
Vintage Audio (NoSite)
VOX

Тук ще намерите отговор на едни от най-често задаваните въпроси:

 

Защо да пазарувам ONLINE?

Пазарувайки от MusicWorld.bg, Вие купувате директно от вносителя. Ползвате различни бонуси активни към момента на покупката и безплатна доставка до всички населени места в България, при поръчка на стойност над 50 лв. Освен това можете да се информирате за намаления и разпродажби и да се  възползвате от тях. За доставки на поръчки под 50 лв. предлагаме най-ниската цена за транспорт от само 4.80 лв.

 
Продуктите имат ли гаранция?
Продуктите които се предлагат в MusicWorld.bg са нови, неупотребявани (освен ако изрично не е указано друго). Те се предлагат с гаранция от производителя, а гаранционното обслужване се извършва в сервиза на вносителя за България. При доставка, ще получите гаранционна карта в която са описани гаранционните условия, гаранционният срок и адреса на фирмените сервизи.
 
Защо изисквате лични данни при регистрация и при доставка, и имате ли право на това?
Като търговец регистриран по закона за Данък Добавена Стойност (ДДС), оператора на MusicWorld.bg в лицето на "Протехника Медия Солюшънс" ЕООД е задължен да издава фактура за всяка продажба. Задължителните реквизити на фактурата за физически лица са трите имена и ЕГН на клиента. Тази фактура не отежнява и не задължава данъчно клиента. "Протехника Медия Солюшънс" ЕООД е регистрирана като администратор на лични данни съгласно закона за Личните Данни, и се задължава да оперира с тях и да ги съхранява съгласно този закон и наредбите свързани с него.
 

Какви са начините за плащане?

На този етап предлагаме доставка чрез куриер с наложен платеж. Тоест - Вие ще платите вашата поръчка на куриерът който Ви я доставя. В близко бъдеще ще бъде възможно плащането онлайн с банкова карта или банков превод.
 
Как се доставят поръчките?
Вашата поръчка ще бъде доставена от посочен от Вас куриер на посочен от Вас адрес.
 
Колко струва доставката на поръчката ми?
Ако стойността на Вашата поръчка е над 50 лв. доставката ще бъде безплатна!
 
Оскъпява ли се поръчката ми или ще платя толкова колкото е стойността на избраните от мен стоки?
Всички поръчки на стойност над 50.00лв. се доставят безплатно до всяко населено място в България. Заплащането на Вашата поръчка на при доставка, не се оскъпява от допълнителни такси. За поръчки под 50.00 лв. се начислява такса обработка и доставка в размер на 4.80 лв
 

Какво се случва след като съм изпратил моята поръчка с натискане на бутона "Изпрати поръчката"

Очаквайте по телефона с Вас да се свърже  наш оператор, който ще уточни с Вас съдържанието на поръчката ви, и други подробности свързани с доставката и.
 
Мога ли някъде да изпробвам продуктите?
Разбира се!!! За да улесним избора Ви, предлагаме да посетите някой от магазините от списъка Try Go Home & Buy!
 
Какво означават символите за наличност и сроковете за доставка?
Символите за наличност показват условно наличността на продуктите в нашите складове и сроковете за доставка до Вас. Сроковете за доставка на продукти, налични извън склада вносителя, са ориентировъчни. По подробна информация и конкретни срокове за доставка можете да разберете като се свържете с нашите оператори на тел.: (02) 439 01 06 или 0 888 892 404
 
Мога ли да получа консултация за продукт, който ме интересува?
Да! В дясната колона на сайта ще откриете имената, телефоните и e-mail адресите на нашите консултанти. Можете да се свържете с тях по удобен за Вас начин.
 
Аз съм физическо лице и не ми трябва фактура. Мога ли да пазарувам на цени без ДДС?
Съгласно ЗДДС ние сме задължени да начисляваме ДДС към всяка продажба.
 
Какво е работното време на онлайн магазина?
Практически - няма такова! Вие, можете да направите поръчка по всяко време на денонощието. Наш оператор ще се свърже с Вас за потвърждение в първия работен ден.
 
Мога ли да върна продукт закупен онлайн и в какъв срок?

 Вие можете да върнете продукт закупен онлайн в 14 дневен срок, считано от датата на получаването му на посоченият от вас адрес. За да упражните това свое право е необходимо да изтеглите нашият формуляр за връщане на продукти от тук Попълненият формуляр можете да изпратите по e-mail или факс до нас, но задължително, трябва да го отпечатите на хартия и да го приложите към пратката с продукти които ни връщате. Това е важно, за да можем да обработим вашата заявка своевременно и да заменим продукта или да възстановим платените от вас суми в най-кратък срок.

 

На въпросите на които не намерихте отговор тук, с радост ще отговорим на e-mail: helpdesk@musicworld.bg